Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Ingela Brusberg - 31 oktober 2008 11:09



Apropå Castells (hans bok redovisad i går) teori om att vi nu har gått in i ett nätverkssamhälle så fick jag ett mail i dag från "Earthdaynetwork" vilket är en miljösite som jag får nyhetsbrev från. Det är en amerikansk sida som jag rekomenderar. Men det var brevets innehåll som var så signifikant för hur världen krymper, jag uppmanades att gå och rösta! och klicka på hjälp för att hitta den närmaste local polling place, röstlokal. Vem vet, kanske nästa steg är att jag faktiskt kan rösta i det amerikanska presidentvalet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du positiv till en mångreligiös byggnad
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Nej det kan leda till fler konflikter?
 Nej, vi har tillräckligt många kyrkor och tempel innan
 Ja, men inte i närheten av bostadsbebyggelser
 Ja, förutsatt att fundamentalister utesluts
 Ja, om man samtidigt arrangerar kulturella aktiviteter

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards